www.pegasos.org :: View topic - PUSH i en dockas perspektiv
http://www.ggsdata.se
Home   News   Forum   Gallery   
Search 
Login




 


 Log in Problems?
 New User? Sign Up!

Navigation

Online
Currently no members online:)

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
There are 1 unlogged users online !

Latest Web Links

Latest Downloads

Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
Trizt
Post subject:   PostPosted: May 26, 2004 - 14:03
Order of the Butterfly
Order of the Butterfly


Joined: Sep 08, 2003
Posts: 1370
Location: EU
Jo, det finns en hel del butiker och köpcentrum att springa runt och inga problem att spendera en vecka på ett ställe utan att hinna med att kolla igenom alla butiker. Harbour City har över 700 butiker och 50 resturanger och två biografer. Jag börjar hitta runt där nu, men finns delar där jag fortfarande kommer vilse (gamla sektionen).

jag föredrar ifs att besöka The Golder Arcade borta i Sham Shui Po, där så har dom ett helt köpcentra med datorer och datordelar. Hittar även till Dator och video köpcentrat i Mongkok också, men är inte lika kul att springra runt tack vare alla konstiga försäljare som tror man är ute efter porrfilmer.

Jo, men om du har nån gång en massa pengar o inte vet vad du ska göra, så rekommenderar jag att du tar en sväng ner till HK, det finns så mycket mer att se än bara affärer och höghus. The Peak är ju ett vanligt mål att åka till, då ska man inte bara stanna på "framsidan" och fotografera, utan man ska ta en sväng runt toppen, naturen är fin, där kan du se ett riktigt fint litet vatten fall.

Bilder från Hong Kong
 
 View user's profile Send private message MSN Messenger ICQ Number 
Reply with quote Back to top
Display posts from previous:     
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Powered by PNphpBB2 © 2003-2004 The PNphpBB Group
Credits
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2004-2012 by pegasos.org

backend|avantgo