www.pegasos.org :: View topic - AWeb & AmiTCP PROBLEM!!!
http://www.ggsdata.se
Home   News   Forum   Gallery   
Search 
Login




 


 Log in Problems?
 New User? Sign Up!

Navigation

Online
Currently no members online:)

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
There are 1 unlogged users online !

Latest Web Links

Latest Downloads

Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Author Message
glenn
Post subject: Re: push!  PostPosted: Mar 27, 2006 - 10:32
Member
Member


Joined: Mar 11, 2006
Posts: 116
Location: Stockholm Sweden
martinalexander wrote:
Nja, jag är osäker, fick ju också rensa ut alla mina 13 macar som bara stod och tog plats, så har ju ingen ppc nu Crying or Very sad !!!


Jag har en Powermac 6100/60 du kan få billigt Wink

Tänkte iofs göra nåt halsband eller nåt av CPU'n i den Smile
 
 View user's profile Send private message  
Reply with quote Back to top
martinalexander
Post subject: RE: Re: push!  PostPosted: Mar 28, 2006 - 07:27
Addict
Addict


Joined: Feb 11, 2006
Posts: 203

Hehe, lite mer än en vecka hade jag den kanske, men sant att jag tröttnade fort Confused!!!

@Glenn: Jag gjorde nyligen av med 13 macar (eller ja, bytte mot en 27"-are Very Happy, och där ingick bl.a. 3 st PowerMac 6100/266, ja du läste rätt, de var G3 uppgraderade, men där fanns även en AV-modell, 2 8200, 2-3 G3:or, 1 G3 TOWER, 1 Performa 600 osv osv osv och allt med en jäkla massa tillbehör Razz!!!

Sammanfattning: Jag ska nog inte ha fler macar på ett tag Very Happy, och isf lär det ju bli en G3 BLÅVIT eller högre, gärna en G4!!!

EDIT:
Ni kanske undrar varför jag inte valde att tjäna en liten hacka på sakerna!!!
Jo för jag hade datorerna ute på tradera, dock bara 6100:orna och G3 towern till att börja med... Ingen bjöd på 6100:orna, och fick ETT bud på towern, 500kr, men det visade sig att köparens telefonnummer och adress "inte fanns" enl. gula sidorna, och han vägrade betala, eller rättare sagt hade vi bestämt att han skulle hämta sakerna hos mig då han hade ett ärende i trakterna!!!
Han skyllde på att det andra ärendet "tog lång tid" och att han inte hade tid, sedan hörde jag inte av honom längre!!!

Då ville jag bara ha bort allt!!!
 
 View user's profile Send private message  
Reply with quote Back to top
Display posts from previous:     
Jump to:  
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Printable version Log in to check your private messages View next topic
Powered by PNphpBB2 © 2003-2004 The PNphpBB Group
Credits
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2004-2012 by pegasos.org

backend|avantgo